Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:Ագարակը

Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է:Աշոտ Փաշինյանը

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։ Իմ քաղաքը լեգոների տեսքով  

Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։Ռասպե «Բարոն Մյունհաուզենի արկածները»

Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:Ես իմ անուշ Հայստանի

Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։Հայրենագիտություն որովհետև ես երորդ դասարանից գիտեմ Հայրենագիտություն

 Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում։ Ռուսերեն

Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը:Իմ բլոգի բոլոր նյութերը հաջող են

Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։Եռորյա, քայլարշավ Սևանով

Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։Եռօրյա Լոռիում

Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։Ես անհաջող օր չունեմ

Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։https://khachik.edublogs.org/2022/05/19/%d5%ab%d5%b4-%d5%a8%d5%b6%d5%a3%d5%a5%d6%80%d5%a8-%d5%bf%d5%a1%d6%80%d5%a2%d5%a5%d6%80%d5%be%d5%b8%d5%b2/

Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:Կճամփորդեմ դեպի Արագած։

Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց:Կրթություն ստանալու

Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։ Ոչ մի հարց չէի ավելացնի։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *